Monday, June 20, 2011

Beginning

Pamiętam kiedy kilka lat temu nie wychodziłam z dresów i nie miałam zielonego pojęcia co do siebie pasuje, a co nie. Nie wierzę, że dokonałam tak dużej zmiany - teraz wszystko starannie do siebie dobieram i staram się pracować nad oryginalnością swojego stylu. Może mówię jakby to powiedziała moja mama "jak stara-malutka" ale wiem, że to tylko przejawy czegoś co mnie bardzo interesuje i odgrywa w moim życiu dość ważną rolę. Dlatego założyłam ten blog o nazwie "Dream on" zapożyczonej od jednej z moich ulubionych piosenek Aerosmith. Drugim powodem jest fakt, że nie mam co robić w wakacje - większość moich znajomych wyjeżdża z końcem czerwca, a ja dopiero pod koniec lipca. W każdym razie mam nadzieję, że uda mi się doprowadzić tego bloga do momentu kiedy odważę się pokazać swoje stylizacje, może za kilka miesięcy, a może jutro, no, nigdy nic nie wiadomo : )

Zapraszam do komentowania i oczekiwania na nowe posty 

16 comments:

  1. Bardzo chętnie obejrzę jakieś Twoje stylizacje. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga!:)

    ReplyDelete
  2. Łaa... niebieskie końcówki no no no :) ja kiedyś miałam i już nigdy nie zrobię :) mam nadzieje ze wstawisz fotkę jak zafarbujesz <33

    Też obserwuje

    ReplyDelete
  3. dziękuje :) mi się już trochę znudził i planuje na nowo się utlenić, zrobić coś 'innego'.

    ReplyDelete
  4. Powodzenia, czekam na nową notkę ;D

    ReplyDelete
  5. niektóre.. a które? xD

    Witamy na bloggerze! ;*
    powodzenia w pisaniu (:

    czekam na stylizacje!

    a czemu adres bloga vanillascream a nie właśnie dream on ??

    ReplyDelete
  6. proszę bardzo
    a i ja dziękuję ;**

    ;) jakbyś chciała to można zmienić. ale zostaw już tak ;)

    to rozumiem jutro stylizacja tak?? haha. ma być. czekam..

    ReplyDelete
  7. Ja też uwielbiam tę piosenkę Aerosmith. :) Powodzenia w blogowaniu!

    ReplyDelete
  8. Czekam na stylizacje :)
    +może będziemy obserwowały swoje blogi?
    www.polishstylish.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. z taką zapowiedzią już nie mogę się doczekać jakiejś stylizacji :)

    ReplyDelete
  10. powodzenia i czekam na nową notkę, zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  11. koniecznie pokaż jakieś zestawienie, jestem go straszliwie ciekawa! powodzenia. ;)

    ReplyDelete
  12. Ja dopiero gdy założyłam bloga to zaczęłam interesować się modą i tym, że niektóre rzeczy do siebie pasują a inne nie. Teraz jestem wielką maniaczką i z ogromną uwagą komponuję codzienne stroje.

    Pozdrawiam :)
    Mo Dawidowicz - www.movsmo.net

    ReplyDelete